השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    צור קשר

    צור קשר

    כיצד לאזן בין תחזיות הביקוש לבין אילוצי הייצור והאספקה

    כתבה / מוצרי צריכה / ניהול שרשרת אספקה

    התקופה הנוכחית מאופיינת בירידה בביקושים ובעלייה ברמת אי-הוודאות, ועל כן היא מציבה אתגרים תפעוליים רבים בפני החברות. רוב האתגרים עוסקים בצורך לשמור על רמת שירות רצויה תוך צמצום עלויות Cost

    הכירו את השותפים החדשים

    אסטרטגיה / כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות

    שיאת ענקית האופנה GAP בצפון אמריקה, מרקה הנסן, לא האמינה שזה קורה לה: היא מצאה את עצמה במרכזה של מתקפה ציבורית מצד צרכני החברה שפשוט לא אהבו את הלוגו החדש

    נטילת אחריות תאגידית – התשובה הנכונה למחאה החברתית

    לוגיסטיקה וקמעונאות / מגזרים

    כיצד תאגידים צריכים להתמודד עם המחאה החברתית? מה תאגידים צריכים לעשות כאשר המחאה פוגעת במותג ובערך החברה? ממה להימנע? היום קל יותר לציבור להתאגד ולמחות, אך מחאות חברתיות קרו גם

    מגה טרנדים – לצפות כמה צעדים קדימה

    אסטרטגיה / כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות

    מגה טרנדים הנם כוחות גלובליים חוצים, אשר ניתן לזהות את מקורותיהם בעבר, הם מתפתחים ומעוצבים בהווה וצפויים לשנות את האופן בו אנו חיים בעתיד. כוחות אלה משפיעים על פיתוחים בכל

    ראיון עם יוסי פלד, מנכ"ל גלעם

    יצור / מגזרים

    גלעם הוקמה ב- 1940 ע"י תנועת הקיבוץ הארצי על מנת לחזק שליטה בקרקע ופריסה גיאוגראפית לשם ביסוס הישוב. המפעל עבר גלגולים רבים וב- 1962 פשט את הרגל ו"הוצל" ע"י פנחס

    שינוי תפישה ארגונית בחברת שילוח

    מצויינות תפעולית וארגונית / תחבורה ותעופה / תיאור מקרה

    אודות הלקוח חברת שילוח ישראלית המספקת שירותי יבוא ויצוא אוויריים וימיים בנוסף לשירותי עמילות מכס. לחברה משרדים מרכזיים אשר מהווים את ליבת הפעילות וסניפים בכל הנמלים בארץ, כולל נמל התעופה

    שיפור ביצועים במערך המכירות וההפצה בחברת מזון אורגני

    מוצרי צריכה / ניהול שרשרת אספקה / תיאור מקרה

    המצב הקיים עלויות מכירה והפצה מהוות 14% מסך המכר יכולת מכירה וההפצה של החברה הינה מוגבלת בשל רמות השירות הניתנות ללקוחות כ- 25% מהלקוחות אינם עומדים במינימום דרופ נדרש עבור

    ניהול פרויקטים גלובליים

    היי טק / כתבה / פיתוח וניהול פרויקטים

    בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה ברורה בה חברות רבות מרחיבות את גודלן ופעילותן העסקית על ידי הרחבת הפריסה הגיאוגרפית, פניה לשווקים חדשים, או באמצעות ביצוע תהליכי קונסולידציה (מיזוג ורכישה). בסביבה

    1 6 7 8 9 10 11
    דילוג לתוכן