השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

צור קשר

צור קשר

ניהול פרויקטים והסמכת PMI

תפירת Best Practice לניהול פרויקט בארגון שלך. יועצי ניהול הפרויקטים של Tefen יגדירו את תהליכי ניהול הפרויקטים ושלבי ההטמעה שלהם, בהתאם ליעדים ולמטרות של ארגונך.
Tefen מתבססת על מתודולוגיות מובילות בתחום, בהתאם לתקנים מוכרים כגון PMBOK®‎,‏ (PMI®‎) ו-PRINCE2 ומפתחת את התשתית הארגונית לשליטה בפרויקט הבודד ובסביבה מרובת פרויקטים. התהליך נוגע בכל נקודות המפתח בניהול פרויקטים: לוחות זמנים, תקציב, תכולה, איכות, סיכונים ושביעות רצון הלקוח. למול כל אלו מוגדרים מדדי הצלחה ברמות השונות.
כחלק מהטמעת התהליך, מציעה Tefen תמיכה בהקמת משרד לניהול פרויקטים (PMO), כולל גיבוש והטמעת התפיסה התפעולית המיטבית עבורו. ה- PMO אחראי הן להנחיית מנהלי הפרויקטים והן לבקרה אחר ביצועיהם מוודא את הטמעת תשתית ניהול הפרויקטים בארגון ומספק להנהלה תמונת מצב כוללת לגבי מצב פורטפוליו הפרויקטים.

במקביל, אנו מציעים מגוון קורסים לניהול פרויקטים, כולל:

  • קורס ניהול פרויקטים מותאם – קורס המותאם לארגון ולצרכיו, המתמקד בחידוד הידע ומתן טיפים וכלים מקצועיים רלוונטיים למנהלי פרויקטים. הקורס המותאם מבוסס על אבחון קצר הנערך בארגון, לקביעת הפערים המרכזיים, תוכנית הקורס והדגשים
  • הכנה למבחן ה- PMP® – הכשרה לבחינת ההסמכה של מוסד ניהול הפרויקטים PMI®. לאחר ההכשרה, מעבירה Tefen מפגשי אימון מעשי שמסייעים למנהל הפרויקטים להטמיע את החומר החדש שלמד ומספקים לו סיוע ביישום הכלים והשיטות של ניהול פרויקטים.

מצוינות בפיתוח משפרת את הדרך שבה ארגונים מנהלים פעילויות מבוססות פיתוח ופרויקטים.

בין אם מדובר בארגון פיתוח פרויקטלי או בארגון המיישם פרויקטים במקביל לתפעול שוטף, בפני כולם ניצבות דילמות דומות: Time To Market) TTM), מגבלת משאבים, תמיכה בהיקף ובאיכות הדרישות והשגת שביעות רצון מקסימלית של לקוחות הפרויקט. דברים נוטים להיות מסובכים אף יותר בניהול הפורטפוליו הכולל וכאשר משלבים את כל הפעילויות והפרויקטים בארגון, מבחינת ההשפעה שלהם זה על זה ויחסי הגומלין ביניהם.
בסביבה המורכבת כיום, כאשר הפרויקטים אמורים ליישם הלכה למעשה את המטרות העסקיות של הארגון והפורטפוליו לשקף את האסטרטגיה הכוללת של הארגון, אימוץ גישה לניהול פרויקט ופורטפוליו התפורה לצרכי הארגון הינה קריטית להצלחה. בארגונים המתעסקים בפיתוח מוצרים ויעול תהליכים. גישת ניהול הפרויקטים משולבת עם תחום פיתוח מוצר ומהווה את עמוד השדרה העיקרי של יציבות החברה בעתיד והמשך היותה גורם מוביל בתחומה לאורך זמן.
תחום מצוינות בפיתוח ב- Tefen עוזר לארגונים לשפר את הדרך שבה הם מנהלים פעילויות מבוססות פיתוח ופרויקטים. סגנון ניהול הפרויקטים וניהול הפורטפוליו נעשה יותר ויותר שימושי בקרב חברות בין לאומיות. אנו תומכים בארגוני פיתוח מוצר, מחלקות IT בארגונים וחברות מבוססות פרויקטים, בנוסף לכל ארגון אשר מנהל פרויקטים משמעותיים.

דילוג לתוכן