השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

צור קשר

צור קשר

מצוינות תפעולית

בימים אלו של חוסר ודאות כלכלי וחברתי, חברות בכל המגזרים והתעשיות חשופים לשינויים גדולים. על מנת להשתפר ולנהל באופן יעיל את השינויים, חברות צריכות להסתכל פנימה בכדי להפוך לרזים, גמישים ולפתח את היכולת להגיב במהירות. ההבדל בין הצלחה לכישלון קשור ישירות ליכולות הליבה של החברה. רק פלטפורמה תפעולית חזקה, יציבה ורזה יכולה לתמוך באסטרטגיה למצויינות ובסופו של דבר לרווחים.

תחומי ההתמחות של Tefen בתחום הייעוץ הארגוני והתפעולי:

  • מצוינות תפעולית היא פילוסופיה של מנהיגות, עבודת צוות ופתרון בעיות וכתוצאה מכך שיפור מתמשך בכל הארגון על ידי התמקדות בצרכים של הלקוח, העצמת עובדים, וייעול הפעילות הקיימת בתהליך.
  • מצוינות תפעולית היא תרבות ארגונית שמשפרת את האופן שבו החברה מספקת ללקוחותיה את המוצרים השירותים שלה. מצוינות תפעולית דורשת מחויבות עמוקה ותרבות של שיפור מתמשך לצורך פתרון הבעיות העולמיות הנוכחיות של עלויות ויעילות.
  • שיפור מתמיד מתייחס לשיפור איכות משאבי אנוש, שיפור תהליכים והסטנדרטים בארגון. השיפור מתחיל מהגדרה ומדידה נכונה של מדדי התהליך המרכזיים (KPI), תיעוד, בקרה שוטפת על התוצאות, הגדרת פעולות מונעות ומתקנות. כך ניתן להשיג שיפור מתמשך של התוצאות העסקיות.
  • הטמעת תהליכי שיפור מתמיד ומצוינות תפעולית תוביל לצמצום פחתים ועלויות תפעוליות, צמצום זמן המחזור וצמצום עלות המוצר/השירות.
  • Tefen ליוותה לאורך השנים עשרות חברות בתהליכי שיפור מתמיד ויצירת מצוינות תפעולית באמצעות צוותים מקצועיים מולטידיספלינרים ומתוך מחויבות משותפת לשיפור התוצאות העסקיות.
דילוג לתוכן