השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

צור קשר

צור קשר

ייעוץ ארגוני, ליווי ופיתוח מנהלים

יעוץ ארגוני מתמקד בשלושה פרמטרים מרכזיים להתנהלות נכונה ואפקטיבית של ארגון: המשאב האנושי, המבנה הארגוני והמשימה של הארגון. האתגר המרכזי של הארגון הנו ליצור סינרגיה בין שלושת הפרמטרים באופן שיביא להתנהלות יעילה לכל המועט, ולצמיחה, להתחדשות ולהתאמה לסביבה תחרותית משתנה תדיר, במצב בו הסביבה העסקית והארגונית מאפשרת זאת. אתגר זה טומן בחובו קושי רב עבור ארגונים רבים במשק, ומכאן עולה הצורך בייעוץ ארגוני, אובייקטיבי לארגון ובעל כלים מקצועיים המספקים מענה לצורך. ייעוץ ארגוני  מסייע לארגונים להביא תוצאות אופטימליות לאורך זמן על ידי הפעלה וניהול נכון של העובדים והמנהלים. התהליך  יסייע להפיכת הארגון לגמיש, בעל יכולת הסתגלות, יכולת התאוששות מהירה ויכולת התמודדות ומתן תגובה מהירה לשינויים שמכתיבה הסביבה העסקית המודרנית, עמידות וגמישות.

מתן מענה דרך מגוון כלים

לאור מורכבות התהליך, מומחי התוכן בקבוצת  Tefen, בחרו לשלב מספר מתודולוגיות, תוך העמקת ההתמחות המקצועית בכל אחת מהן על מנת לספק מענה מיטבי ללקוח. יש להדגיש שהמתודולוגיות צמחו מתוך הבנת האתגרים בשוק, ובכלל זאת הצורך בהתאמה לסביבה משתנה וביצירת שינוי ארגוני, הצורך בחיזוק תחום שירות הלקוחות, שימת דגש על המשאב האנושי בארגון המהווה מנוע לפעילותו, וכל זאת תוך התחשבות יתרה בהנעת הארגון למצוינות במשימתו המרכזית.

התאמה לצרכי הלקוח

העובדה כי המגזר העסקי מאגד ספקטרום רחב של חברות מעולמות תכן שונים העוסקות במגוון רחב של תחומי פעילות, מצריכה את התאמתו של כלי הייעוץ לצרכיו הספציפיים של הלקוח. הניסיון רב השנים של חברת Tefen במגוון תחומי ייעוץ, ובפיתוח כלים מקצועיים למתן מענה לכל סוגיה בתחום הארגוני, מאפשר לה לתת את המענה המיטבי, המותאם לצרכי הלקוח, באופן המאפשר התמודדות מיטבית של הארגון עם כלל אתגריו.

פיתוח מנהלים

מבנה ארגוני

ייעוץ ארגוני מתחיל ביצירת אסטרטגיית משאבי אנוש המתיישרת עם האסטרטגיה העסקית של הארגון. בתכנון ארגוני אנו מביאים ללקוחותינו את ה- best practice האחרונים בתחום על מנת לקבוע את המבנה הארגוני, להגדיר תפקידים ותחומי אחריות עבור כל משרה, לתכנון מסלולי קריירה או לבצע ניתוח עיסוקים בארגון.

People Capabilities

בשנים האחרונות פיתוח ההון האנושי הפך להיות מנוע צמיחה מרכזי עבור ארגונים רבים, אנחנו בTefen מסייעים בפיתוח יכולות האנשים בארגון לכדי יתרון תחרותי. ייעוץ ארגוני לעבר שיפור מיומנויות ניהול, ניהול צוות, קבלת החלטות, טיפוח יצירתיות, מצוינות וחדשנות ופיתוח יכולות הליבה של הארגון הן רק חלק מן הפעולות שננקטות על מנת למקסם את יכולות האנשים בארגונים.

 

דילוג לתוכן