השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    צור קשר

    צור קשר

    גיבוש אסטרטגיה עסקית ובחינת התייעלות

    אסטרטגיה / מגזרים / תחבורה ותעופה

    גיבוש אסטרטגיה עסקית ובחינת התייעלות  רקע החברה מספקת מגוון פתרונות בתחום סחר חוץ (יבוא – יצוא), הסעת עובדים, ופתרונות מגוונים בתחום האחסנה, התחבורה והלוגיסטיקה. לחברה אחד הציים המסחריים הגדולים בישראל

    בחינה אסטרטגית של תחומי פעילות חדשים אשר יהוו מנוע צמיחה לחברה

    אנרגיה ושירותים ציבוריים / אסטרטגיה / תיאור מקרה

    רקע חברה מתחום האנרגיה אשר מתעסקת ברכש והובלת חומר גלם ייעודי לישראל. לצורך צמיחה עתידית והרחבת פעילות החברה, וכתוצאה משינויים עתידיים בשוק האנרגיה בישראל ובעולם, עלה הצורך בבחינת כיווני פעולה

    אירוע Kaizen במבת, התעשיה האווירית

    אסטרטגיה / תחבורה ותעופה / תיאור מקרה

    המקום – קו שילובים והרכבות, מפעל מבת, חטיבת אלקטרוניקה, התעשיה האווירית. הזמן –    שבוע 52, סוף ינואר 2001. המטרה – שיפור משמעותי בתהליך אשר יניב הגדלת הרווח, יקטין עלויות ויקצר

    אסטרטגיה משתנה בשוק הסוער

    אסטרטגיה / כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות

    השוק סוער… קשה לחזות מראש את כל הסערות הפוקדות את המשק. שינויים בשוק יכולים להיות משני סוגים: שינויי שוק איטיים שינוי בעל פרופיל נמוך- לעיתים מתחיל כשינוי שולי, אך בחלוף הזמן

    Lean Construction- התייעלות באתרי בניה

    יצור / מצויינות תפעולית וארגונית / תיאור מקרה

    אור הלקוח אחת מהחברות הגדולות בישראל לבניה, תשתית ועבודות עפר. מטרת הפרויקט החברה פנתה לחברת תפן לסיוע בייעול אתרי הבניה. פעילות תפן במהלך הפרוייקטים נבחנו האתרים בכמה מישורים: אופן הניהול

    להעריך את הבלתי מוחשי במונחי כסף

    אסטרטגיה / כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות

    נכסים בלתי מוחשיים ובייחוד מותגי החברה, מהווים מרכזי בחברות עסקיות. חברות הרוצות להבטיח צמיחה לאורך זמן, במקביל להגדלת הערך לבעלי המניות, חייבות לשאוף למקסם את ערכו של המותג ואף להציב

    כיצד לאזן בין תחזיות הביקוש לבין אילוצי הייצור והאספקה

    כתבה / מוצרי צריכה / ניהול שרשרת אספקה

    התקופה הנוכחית מאופיינת בירידה בביקושים ובעלייה ברמת אי-הוודאות, ועל כן היא מציבה אתגרים תפעוליים רבים בפני החברות. רוב האתגרים עוסקים בצורך לשמור על רמת שירות רצויה תוך צמצום עלויות Cost

    הכירו את השותפים החדשים

    אסטרטגיה / כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות

    שיאת ענקית האופנה GAP בצפון אמריקה, מרקה הנסן, לא האמינה שזה קורה לה: היא מצאה את עצמה במרכזה של מתקפה ציבורית מצד צרכני החברה שפשוט לא אהבו את הלוגו החדש

    1 4 5 6 7 8 9
    דילוג לתוכן