השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

צור קשר

צור קשר

נטילת אחריות תאגידית – התשובה הנכונה למחאה החברתית

לוגיסטיקה וקמעונאות / מגזרים

כיצד תאגידים צריכים להתמודד עם המחאה החברתית? מה תאגידים צריכים לעשות כאשר המחאה פוגעת במותג ובערך החברה? ממה להימנע? היום קל יותר לציבור להתאגד ולמחות, אך מחאות חברתיות קרו גם

מגה טרנדים – לצפות כמה צעדים קדימה

אסטרטגיה / כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות

מגה טרנדים הנם כוחות גלובליים חוצים, אשר ניתן לזהות את מקורותיהם בעבר, הם מתפתחים ומעוצבים בהווה וצפויים לשנות את האופן בו אנו חיים בעתיד. כוחות אלה משפיעים על פיתוחים בכל

ראיון עם יוסי פלד, מנכ"ל גלעם

יצור / מגזרים

גלעם הוקמה ב- 1940 ע"י תנועת הקיבוץ הארצי על מנת לחזק שליטה בקרקע ופריסה גיאוגראפית לשם ביסוס הישוב. המפעל עבר גלגולים רבים וב- 1962 פשט את הרגל ו"הוצל" ע"י פנחס

שינוי תפישה ארגונית בחברת שילוח

מצויינות תפעולית וארגונית / תחבורה ותעופה / תיאור מקרה

אודות הלקוח חברת שילוח ישראלית המספקת שירותי יבוא ויצוא אוויריים וימיים בנוסף לשירותי עמילות מכס. לחברה משרדים מרכזיים אשר מהווים את ליבת הפעילות וסניפים בכל הנמלים בארץ, כולל נמל התעופה

שיפור ביצועים במערך המכירות וההפצה בחברת מזון אורגני

מוצרי צריכה / ניהול שרשרת אספקה / תיאור מקרה

המצב הקיים עלויות מכירה והפצה מהוות 14% מסך המכר יכולת מכירה וההפצה של החברה הינה מוגבלת בשל רמות השירות הניתנות ללקוחות כ- 25% מהלקוחות אינם עומדים במינימום דרופ נדרש עבור

ניהול פרויקטים גלובליים

היי טק / כתבה / פיתוח וניהול פרויקטים

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה ברורה בה חברות רבות מרחיבות את גודלן ופעילותן העסקית על ידי הרחבת הפריסה הגיאוגרפית, פניה לשווקים חדשים, או באמצעות ביצוע תהליכי קונסולידציה (מיזוג ורכישה). בסביבה

נוח לכולם – אסטרטגיה שיווקית בשוק חנויות הנוחות בחו"ל

לוגיסטיקה וקמעונאות / מגזרים

במאמר נציג Case Study המתאר תהליך בניית אסטרטגיה שיווקית לרשת חנויות נוחות בתחנות דלק במספר מדינות בחו"ל. יישום התכנון האסטרטגי הוביל לשיפור משמעותי ברווחיות, בנתח השוק ובנתח הארנק בחנויות בהן הוטמעה האסטרטגיה.

היחס ההפוך בין המיקוד השיווקי לבין גודל הבנקים בישראל

מגזרים / שירותים פיננסיים

אסטרטגיה שיווקית מעצם טבעה הינה תפיסת פוזיציה נבחנת משל המתחרים. ממיפוי, שערכנו על פוזיציות שיווקיות בשוק הבנקאות בישראל הסתבר, כי קיים יחס הפוך בין המיקוד השיווקי לבין גודל הבנקים בישראל. להלן

1 5 6 7 8 9
דילוג לתוכן