השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

צור קשר

צור קשר

אבחון כיתות הלימוד במוסד אקדמי

מגזר ציבורי / מצויינות תפעולית וארגונית / תיאור מקרה

אבחון כיתות הלימוד במוסד אקדמי תיאור הלקוח  מוסד אקדמי מטרת הפרויקט  בעקבות ניצולת גבוהה של שטחי הלימוד הקיימים וצפי לגידול בשנים הקרובות נדרשנו לבחון את תכנון והתאמת כיתות הלימוד לצרכי

שיפור ביצועים במערך חנויות הנוחות בחברת אנרגיה מובילה

לוגיסטיקה וקמעונאות / מצויינות תפעולית וארגונית / תיאור מקרה

שיפור ביצועים במערך חנויות הנוחות בחברת אנרגיה מובילה המצב הקיים הוצאות כ"א בחנויות הנוחות גבוהות אל מול היעדים ובהשוואה לחנויות שעברו תהליך דומה. לא מבוצע תכנון והקצאה של משאבים אל

ייעוץ ארגוני אופרטיבי – הנדסי? פסיכולוגי? או גם וגם

כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות / מצויינות תפעולית וארגונית

ייעוץ ארגוני אופרטיבי – הנדסי? פסיכולוגי? או גם וגם ייעוץ ארגוני אופרטיבי הינו שילוב בין ייעוץ ארגוני לייעוץ תפעולי הנותן פרספקטיבה כוללת על תהליכי שינוי וניהול פרוייקטי ייעוץ מה הפך

לא עוד פוסט-מורטם

אסטרטגיה / כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות

לא עוד פוסט-מורטם אנו חיים בזמנים משתנים בכך אין כל ספק. ההשפעה הגוברת של הגלובליזציה חושפת חברות, בינלאומית ומקומיות כאחת, לקשת רחבה של שינויים. שינויים אלו מטבעם קשים ולעיתים אף

שיפור תפוקות בקווי אריזה של חברת פארמה מובילה

שירותי בריאות / תיאור מקרה / תפעול וייצור

שיפור תפוקות בקווי אריזה של חברת פארמה מובילה רקע הלקוח: חברת פארמצבטיקה מהגדולות בעולם במרכז הפרויקט: מפעל טבליות בצמיחה עם תשתיות וטכנולוגיות מתקדמות. שמונה קווי אריזה שלא עמדו בדרישות השוק

התאמה אישית- הדור הבא בתחום השיווק?

אסטרטגיה / כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות

התאמה אישית- הדור הבא בתחום השיווק? פתרון דילמת הצרכן בין הרצון לייחוד ובידול לבין צריכת מותגים מוכרים ופופולאריים בלבו של הצרכן המודרני מתחוללת מלחמה. זוהי מלחמת תדמית ולה שני צדדים:

אסטרטגיית ההון האנושי בחברת מוצרי צריכה

מוצרי צריכה / מצויינות תפעולית וארגונית / תיאור מקרה

אסטרטגיית ההון האנושי בחברת מוצרי צריכה המצב הקיים שינויים עסקיים בשנים האחרונות בארגון העלו את הצורך בבניית אסטרטגיית משאבי אנוש לשם למידה וקידום עמידה ביעדים העסקיים שינויים ארגוניים רבים באגף

בחזרה לעתיד

אסטרטגיה / כתבה / מוצרי צריכה

בחזרה לעתיד כשחברה מעוניינת לצמוח ולהתפתח בקו עסקים או בקו מוצרים חדש, עולה שאלת המותג. בפני החברה עומדות שתי אפשרויות עיקריות: מתיחת מותג קיים או החדרה של מותג חדש. האם

1 2 3 4 5 9
דילוג לתוכן