השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

צור קשר

צור קשר

התאמה אישית- הדור הבא בתחום השיווק?

אסטרטגיה / כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות

התאמה אישית- הדור הבא בתחום השיווק? פתרון דילמת הצרכן בין הרצון לייחוד ובידול לבין צריכת מותגים מוכרים ופופולאריים בלבו של הצרכן המודרני מתחוללת מלחמה. זוהי מלחמת תדמית ולה שני צדדים:

אסטרטגיית ההון האנושי בחברת מוצרי צריכה

מוצרי צריכה / מצויינות תפעולית וארגונית / תיאור מקרה

אסטרטגיית ההון האנושי בחברת מוצרי צריכה המצב הקיים שינויים עסקיים בשנים האחרונות בארגון העלו את הצורך בבניית אסטרטגיית משאבי אנוש לשם למידה וקידום עמידה ביעדים העסקיים שינויים ארגוניים רבים באגף

בחזרה לעתיד

אסטרטגיה / כתבה / מוצרי צריכה

בחזרה לעתיד כשחברה מעוניינת לצמוח ולהתפתח בקו עסקים או בקו מוצרים חדש, עולה שאלת המותג. בפני החברה עומדות שתי אפשרויות עיקריות: מתיחת מותג קיים או החדרה של מותג חדש. האם

שילוב מתודולוגיות ניהול פרויקטים ו – Six Sigma להשגת מצוינות ארגונית

כתבה / מדעי החיים / מצויינות תפעולית וארגונית

שילוב מתודולוגיות ניהול פרויקטים ו – Six Sigma להשגת מצוינות ארגונית על פניו ניתן היה לומר שמתודולוגיות ניהול הפרויקטים ו – Six Sigma מוכוונות לתחומי פעילות שונים ושילובן זו בזו לא יביא

הדרכות ככלי למצוינות בניהול

כתבה / לוגיסטיקה וקמעונאות / מצויינות תפעולית וארגונית

  הדרכות ככלי למצוינות בניהול לתשתית ניהול הידע בארגון חשיבות רבה ותרומה של ממש לשיפור מיומנויות הניהול והביצוע בהיבטים של זמן, איכות, תכולה,תקציב, הון אנושי, תקשורת, ניהול סיכונים ושביעות רצון

עם הפנים ללקוח- סגמנטציה מבוססת צרכים

טלקום / כתבה / שיווק ומכירות

עם הפנים ללקוח- סגמנטציה מבוססת צרכים סגמנטציית לקוחות הינה כלי הכרחי ומרכזי בארגון ממוקד לקוחות. היא מאפשרת בחינה פרטנית, הבנת הצרכים של הלקוח והתאמה של הצעת הערך המבדלת. בעבר, בעיקר

גיבוש אסטרטגיה עסקית

שיווק ומכירות / שירותים פיננסיים / תיאור מקרה

גיבוש אסטרטגיה עסקית  אודות החברה בנק בינוני-קטן המשתייך לאחת מקבוצות הבנקאות הגדולות בישראל והפונה בעיקר ללקוחות פרטיים מסקטור מוגדר במגזר הציבורי. רקע הסקטור אליו פונה הבנק הינו סקטור "מחוזר" ביותר

תרומתן של יוזמות ירוקות לארגון

יצור / כתבה / מצויינות תפעולית וארגונית

תרומתן של יוזמות ירוקות לארגון איומים סביבתיים הגבירו בשנים האחרונות את “הטרנד הירוק” בחברות, כפי שלא נראה מעולם. שתי סיבות עיקריות דוחפות לקראת התנהגות ידידותית לסביבה של חברות: הקשחת הרגולציה

1 2 3 4 5 9
דילוג לתוכן