ראשי > חדשות > "ישראל היום: מלי ביצור פרנס, מנכ"לית חברת הייעוץ תפן ישראל בראיון על צרכנות נבונה ברשת "רשתות האופנה יצטרכו לשנות את תצורתן והן כבר מתחילות להתאים את עצמן לשוק החדש
"ישראל היום: מלי ביצור פרנס, מנכ"לית חברת הייעוץ תפן ישראל בראיון על צרכנות נבונה ברשת "רשתות האופנה יצטרכו לשנות את תצורתן והן כבר מתחילות להתאים את עצמן לשוק החדש
הפרטיות שלכם חשובה לנו לידיעתכם, באתר זה נעשה שימוש ב"קבצי עוגיות" (cookies) וכלים דומים אחרים על מנת לספק לכם חווית גלישה טובה יותר, תוכן מותאם אישית וביצוע ניתוחים סטטיסטיים. למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות שלנו