השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

צור קשר

צור קשר

קבוצת הייעוץ Tefen מגייסת עשרות עובדים חדשים למגוון תפקידים

מהנדסי תעשייה, הנדסאים מתחומי לוגיסטיקה ומחסנאות, יועצים ארגוניים, כלכלנים ואנליסטים הם רק חלק מהמשרות מיועדות לבכירים וחלקן יכולות להתאים גם לאנשים חסרי ניסיון בעלי השכלה רלוונטית בחברת הייעוץ בה עובדים כ-200 עובדים בארץ .

Tefen, אחת מקבוצות הייעוץ הגדולות והוותיקות בישראל, מתרחבת ומגייסת בימים אלו עשרות עובדים למגוון תפקידים ובהם: מהנדסי תעשייה, הנדסאים מתחומי לוגיסטיקה ומחסנאות, יועצים ארגוניים, כלכלנים ואנליסטים. חלק מהמשרות מיועדות לבכירים וחלקן יכולות להתאים גם לאנשים חסרי ניסיון בעלי השכלה רלוונטית. 

החברה מעסיקה כיום כ- 200 עובדים בארץ ובחו"ל, יש לה למעלה מ-4,000 לקוחות וסניפים באסיה, ארה"ב ודובאי,  והיא מיזגה תחתיה את ESI וקומיטיגו- שתי חברות טכנולוגיות שמתמחות בבינה מלאכותית.Tefen מציעה כרטיס כניסה לעולם הייעוץ העסקי והאסטרטגי בחברה המובילה בתחומה בישראל, עם וותק של למעלה מ- 40 משנה. העובדים של Tefen זוכים לעבוד מול הלקוחות הגדולים והמעניינים ביותר בישראל ובעולם. החברה מספקת לעובדיה אופק של פיתוח וקידום אישי ומקצועי, 80% מהנהלת החברה צמחה מתוך החברה עצמה. יש תנאים טובים גם ברמת השכר וגם ברמת איזון זמן בית-עבודה ו-Tefen נבחרה לאחרונה על ידי נציבות שירות המדינה לשמש כדוגמא לאחת מהחברות הבולטות שמובילות את התחום.בימים אלה Tefen מטמיעה מערכת טכנולוגית חדשנית בשם Scorti שתנתח את רגשות העובדים באופן שוטף ותדע למדוד את מידת שביעות רצון העובדים בכל רגע נתון. לדברי מלי ביצור פרנס מנכ"לית Tefen, מטרת המערכת היא לאפשר למנהלים להשתפר ולהתייעל ולשמר את העובדים האיכותיים בארגון. בימים בהם יש תחרות קשה על גיוסי טאלנטים ושימורם בחברות, מדובר בבשורה של ממש שיכולה לשנות לחלוטין את כללי המשחק בשוק העבודה, ואני גאה בכך שאנחנו אלו שמטמיעים לראשונה את המערכת".עוד היא מוסיפה: "בזמן שרוב החברות והארגונים הוציאו את העובדים שלהם לחל"ת בתקופת הקורונה, Tefen שמרה על העובדים שלה ורק הגדילה את הפעילות, פתחה מחלקות חדשות וחברות בת במדינות שונות בעולם ובעקבות כך נמצאת בתהליך מתמיד של חיפוש עובדים איכותיים. אני מאמינה שחברה שמצליחה להיות מצויינת לאורך זמן היא כזו ששמה בראש את ההון האנושי שלה כי העובדים הם אלו שמניעים את גלגלי המערכת. נשמח לגייס שחקני נשמה, אנשים חדים וסקרנים, יצירתיים שחושבים מחוץ לקופסא, ורוצים להתמקצע באחד מהתחומים המעניינים ביותר בתעשייה".

כפיר אדר

https://www.ice.co.il/career/news/article/827760?fbclid=IwAR0JTtptH2ihfJzSpN9WFec8QfQNGUBHUK5DjEDdK3q26ssoG3JOu29F8ng

דילוג לתוכן