השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    צור קשר

    צור קשר

    פירמת הייעוץ Tefen עברה למשרדים חדשים ומגייסת עובדים

    המשרדים משתרעים על אלף מ"ר, וכוללים אולם של 120 מ"ר לאירוח פורומים של בכירים וקומת גג לאירועים. בימים אלה מקדמת Tefen רכישות בתחומי ייעוץ לסקטורים כמו תחבורה ותשתיות, פיננסים ומפעלי תעשייה

    קבוצת הייעוץ הגלובאלית Tefen שבבעלותה נמצא המכון ליצור מתקדם של משרד הכלכלה וחברות בתחומי הטכנולוגיה וה- AI מרחיבה את פעילותה, עוברת למשרדים חדשים ביהוד ומגייסת עובדים למגוון תפקידים ותחומים. המשרדים משתרעים על אלף מ"ר, וכוללים אולם של 120 מ"ר לאירוח פורומים של בכירים וקומת גג לאירועים. בימים אלה מקדמת Tefen רכישות בתחומי ייעוץ לסקטורים כמו תחבורה ותשתיות, פיננסים ומפעלי תעשייה.

    מאז תחילת המלחמה פעילותה של Tefen צמחה והביקושים לשירותיה גדלו שכן לא מעט עסקים נפגעו ונזקקים לסיוע אסטרטגי ולהתייעלות על מנת לשמור על הרציפות העסקית. Tefen מסייעת לעשרות עסקים ומפעלים ובהם גם כאלה שנמצאים בקו העימות בצפון ובדרום, בשדרוג תשתיות הייצור, בדגש על אוטומציה ומערכות חכמות של בדיקה ובקרת איכות. בתוך כך, החברה מחפשת לגייס עובדים למגוון תפקידים ובהם: מהנדסי תעון, הנדסאי תעון ומכונות, שרטטים, PMO, מנהלי פרויקטי ביצוע, יועצים ארגוניים ופסיכולוגים ארגוניים.

    קישור לכתבה באתר וואלה

    דילוג לתוכן