השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    צור קשר

    צור קשר

    ביזנס קלאס: הכירו את אשת העסקים מלי ביצור פרנס

    מנכ"לית קבוצת הייעוץ הגלובואלית Tefen מתרוצצת בין פגישות, אובססיבית לפן, אופנה ואיפור ומעבירה את שעות הפנאי בכתיבה למגירה

    עריב, 10.1.20, מוסף שבת

    שם: מלי ביצור פרנס, 40

    מצב משפחתי: נשואה + 2 בנים, בני 10, 8

    מסלול מקצועי:  התחלתי כעתודאית מהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב. בהמשך, הקמתי את תחום המצוינות בחיל האוויר, המשכתי לתפקידי מפתח בפיתוח עסקי בחברות ייעוץ ובחברות פתרונות ושירותים. אז, גם הקמתי וניהלתי את מערך המצוינות בתעש מערכות, ומשנת 2017 אני מנהלת את קבוצת הייעוץ הגלובאלית Tefen.

    עשייה משמעותית בשנה האחרונה:  קודם כל, העשייה, הקידום והיוזמה בקבוצת Tefen, וניהול המכון לקידום וסיוע לתעשייה בתחום ייצור מתקדם  – industry 4.0 היא משמעותית. בנוסף, רכשנו ומיזגנו לתפן שלוש חברות בתחומי הטכנולוגיה והבינה המלאכותית.

    העצה הכי טובה:  ציפיות יש רק לכריות – אל תצפי מאחרים שיעשו, תעשי רק מה שאת מאמינה שנכון וטוב. תהיי הכי טובה ונאמנה לדרכך ורק ככה תצליחי. כך אני פועלת וזה באמת עובד.

    העצה הטובה ביותר שנתתי לעובדים שלי: אני משלבת את העצות שנתנו לי ומוסיפה: האמינו בעצמכם ונסו ללמוד כל יום דברים חדשים, במטרה להפוך לגרסה משודרגת של עצמכם.

    עיסוק בספורט: להתרוצץ בין פגישות ובין העבודה והילדים נחשב ספורטיבי מספיק?

    ספר אהוב: "חשמלית ושמה תשוקה" של טנסי ויליאמס.

    בילוי מועדף: מסעדות, בתי קפה, הופעות.

    משבר: המשבר הגדול בחיי היה מחלתה הקשה של אימי, שהייתה החברה הכי טובה שלי ופטירתה לפני חצי שנה. המסקנה שלי הייתה ליהנות מכל רגע בחיים, ולזכור תמיד מהם הדברים החשובים באמת.

    מה גורם לי סיפוק?  לקוח מרוצה זה הסיפוק הכי גדול, אבל לא פחות גם עובדים מאושרים ובעיקר מכירות!

    הפחד הכי גדול: אני מודה שאני מפחדת מאוד מטיסות, אבל עובדת על זה.

    אובססיה: בהחלט יש: לפן, אופנה ואיפור.

    פירגון: אני חושבת שמשרדי הממשלה בישראל מתקדמים בענק בתחום החדשנות והטכנולוגיה ובראשם משרד הכלכלה, הן בשיווק ובתודעה והן בחשיבה החדשנית והפרקטית. מגיע להם שאפו ענק!

    דרינק אהוב: Xl נקי וקר בלי אלכוהול.

    איך אני מעבירה את שעות הפנאי: לצערי, אין לי הרבה שעות כאלו…אבל כשיש, אני מקפידה להעביר אותן עם משפחתי, חבריי ובכתיבה למגירה.

    מעורר השראה בעיניי: לאהוב את עצמך כמו שאתה, ולהיות שלם עם עצמך גם בתקופות פחות טובות. זה לא מובן מאליו.

    לינק לכתבה: https://www.maariv.co.il/business/economic/israel/Article-740365

    דילוג לתוכן