השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

צור קשר

צור קשר

תכנון שרשרת אספקה

האתגר המרכזי העומד בפני גופי שרשרת האספקה של ימינו הוא אספקת המוצר הנכון, בזמן הנכון ובכמות הנכונה תוך שמירה על עלות מינימאלית. שינויים מרכזיים בתקופה האחרונה לימדו אותנו כי כיום קשה יותר ויותר לעמוד באתגר זה ולכן יש להתייחס ולקחת בחשבון גורמים ומשתנים רבים.

אסטרטגיית שרשרת האספקה מגדירה את החזון, העקרונות והמטרות הרלוונטיות לתפעול השרשרת. אסטרטגיית שרשרת האספקה תהיה נדרשת להיות חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית של הארגון. בחירה באסטרטגיה נכונה לשרשרת האספקה, תהיה מרכיב מרכזי בהשגת יתרון תחרותי בתחום זה.

באמצעות הובלת פרויקטים רבים בתחום ניהול שרשרת האספקה, חברת Tefen מביאה עמה נסיון עשיר ומומחיות במגוון רחב של שרשראות אספקה שונות. במהלך הפרויקטים Tefen מבצעת ניתוח, תכנון ויישום של שרשראות אספקה המותאמות במיוחד לדרישות ולצרכים הייחודיים לחברה.

Tefen חילקה את תחום שרשרת האספקה לחמש התמחויות עיקריות: אסטרטגיה וניהול סיכונים, תכנון, רכש, תובלה והפצה ושרשרת אספקה ירוקה ו-Reverse logistics. בעזרת השקעת המאמצים והמשאבים בכל אחד מן התחומים הללו צוות Tefen מסייע לארגונים לבנות ולשמר שרשרת אספקה תחרותית, יעילה ותגובתית.

אסטרטגיה וניהול סיכונים בשרשרת האספקה

בארגונים רבים החיבור בין האסטרטגיה הארגונית והסביבה העסקית לתהליכים התפעוליים רופף ולעתים אף לא קיים.
ל-Tefen ניסיון רב באפיון עיצוב ויישום של אסטרטגיה לשרשרת האספקה המאפשרת תמיכה מיטבית של תהליכי שרשרת האספקה באסטרטגיה הארגונית תוך הבנה מעמיקה של הסביבה העסקית הרלוונטית לכל ארגון על הסיכונים והסיכויים הגלומים בה.

תכנון

שרשרת האספקה מתוכננת ע"י Tefen על סמך אסטרטגיית ומטרות הלקוח. שלב התכנון עוסק בהגדרת אסטרטגיית שרשרת האספקה, סנכרון ממשקי העבודה בין גורמים בשרשרת האספקה לגורמים שונים בתוך החברה וקביעת עקרונות בסיסיים לניהול המלאי בשרשרת בהתאם לרמת השירות שנקבעה ע"י החברה.

רכש

תהליך הרכש מכיל בתוכו ניתוח מפורט של מוצרי החברה וחו"ג איתם היא עובדת ע"מ לזהות את הדרישות והצרכים הספציפיים של שרשרת האספקה. לאחר מכן מתבצעת פעולת מיקור/רכש אסטרטגי אשר נועדה לזהות ולבחור את השיטה המתאימה ביותר לחברה תוך התחשבות באסטרטגיה הנבחרת. במהלך השנים הצליחה Tefen לחסוך ללקוחותיה חלקים ניכרים מהוצאות הקשורות לתהליך הרכש.

תובלה והפצה

בעולם שהופך לדינמי יותר ויותר בהיבטי מיקום הספקים ומחירי הדלק וכן ברמת השירות והזמינות הנדרשות ע"י השוק, מצוינות בתחומי התובלה וההפצה הופכת לבעלת השפעה קריטית על רווחיות הארגון. במהלך השנים Tefen הובילה בהצלחה פרויקטים מגוונים בתחום זה אשר התפרסו על לקוחות ומדינות רבים. החיבור בין הבנה תפעולית מעמיקה לראיה עסקית\כלכלית ומוכוונות לשורה התחתונה (לדוגמא בפרויקטים מסוגCost to Serve ו-Route to market) מהווה מכפיל כוח עבור Tefen בעולם ההובלה וההפצה

Reverse Logistics ושרשרת אספקה ירוקה

בשנים האחרונות, הופכים עולמות שרשרת האספקה הירוקה וההפוכה למשמעותיים יותר הן בהיבט תפעולי והן בהיבט תדמיתי ואף הרגולטורי (חוק האריזות, מדידת טביעת רגל פחמנית ועוד) . Tefen מהווה מובילה וחלוצה בתחום זה ומלווה זה מספר שנים לקוחות משמעותיים וגלובליים ביישום תהליכים בעולמות אלו. ל-Tefen ניסיון מגוון רחב של מתודולוגיות אשר יעזרו ללקוחותיה לעמוד בקצב המהיר של התפתחות התחום העסקי בסביבה הירוקה.

 

דילוג לתוכן