השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    צור קשר

    צור קשר

    שיפור ביצועים במערך המכירות וההפצה בחברת מזון אורגני

    המצב הקיים
    עלויות מכירה והפצה מהוות 14% מסך המכר
    יכולת מכירה וההפצה של החברה הינה מוגבלת בשל רמות השירות הניתנות ללקוחות
    כ- 25% מהלקוחות אינם עומדים במינימום דרופ נדרש עבור רווחיות ביחס לרמת השירות אותם מקבלים
    החברה מעוניינת לעבור למודל מכירה והפצה מכוון מוצר
    האתגר
    הגדלת יכולת הפצה ומכירות ללא הגדלת עלויות
    השיטה
    הגדרת מינימום דרופ לכל לקוח בהתאם להיקף מכירות ומעבר למודל רווחי עבור כל לקוח
    איתור הזדמנויות במערך המכירות (SFE) של הגברת יעילות משאבים ומיצוי הזדמנויות
    שינוי מבנה מערך המכירות – מעבר לעבודה עם נציגי TS  ולא נציגי PS  בלבד לשם צמצום הוצאות והגברת המיקוד
    איתור הזדמנויות במערך ההפצה והמחסנים: מקסום זמן נהג להפצה, הגדלת ניצולת נפח משאית, שיפור יעילות תהליכי הליקוט, הטמעת מערך מדדים
    שמירה על מודל הפצה של "סל מוצרים" למול הפצה ייעודית לשם מזעור עלויות ושמירה על איכות גבוהה של המוצרים
    תוצאות
    פוטנציאל הגדלת מכירות של כ- 6M  ₪ בשנה
    צמצום הפסד הרווח התפעולי בכ- 1M ₪ בשנה

    דילוג לתוכן